Kraj

Philips szykuje najsilniejsze od lat uderzenie reklamowe, stawia na telewizory

Philips Polska wprowadzi do sprzedaży nową linię płaskich telewizorów LCD pod marką Aurea. Za dwa tygodnie ruszy zmasowana kampania reklamowa...

Philips Polska wprowadzi do sprzedaży nową linię płaskich telewizorów LCD pod marką Aurea. Za dwa tygodnie ruszy zmasowana kampania reklamowa w mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, internet). Jak przyznaje Piotr Mirosław, członek zarządu Philips Polska, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż sprzętu RTV, nie tylko będzie to największa kampania reklamowa Philipsa w tym roku, ale i największy budżet reklamowy producenta od co najmniej 5-6 lat.

Telewizory Aurea to linia ekskluzywnych, charakteryzujących się unikatowym designem i najwyższymi parametrami technicznymi telewizorów. Ma być pozycjonowana jako marka luksusowa (42-calowy telewizor kosztuje ok. 16 tys. zł) i dostępna będzie jedynie w najlepszych salonach ze sprzętem RTV (ok. 100 sklepów w kraju). – Aurea ma być ikoną, która będzie promować naszą markę i przekonywać konsumentów, że Philips jest czołowym producentem sprzętu, w tym telewizorów LCD najlepszej jakości – mówi Mirosław, przyznając jednocześnie, że ten launch firma traktuje bardziej w kategoriach image’owych, natomiast sprzedażowo o wiele bardziej liczą się popularniejsze, a więc tańsze linie, np. telewizory z serii “7” (32-calowy telewizor w granicach 4,5 tys. zł).

W ramach kampanii w telewizji będą emitowane 30- i 60-sekundowe spoty zrealizowane na bazie kilkunastominutowego filmu “Te Quiero”, jaki specjalnie na zlecenie Philipsa zrealizował znany chiński reżyser Wong Kar Wai (m.in. “Chungking Express”, “Upadłe anioły”, “Spragnieni miłości” czy “2046”). W prasie natomiast pojawią się reklamy ze zdjęciami uznanego fotografa mody Vincenta Petersa – w sesji zdjęciowej wzięła udział topmodelka Rianne Ten Haken. Kampanię przygotowała dla Philipsa centralnie agencja DDB, natomiast planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Carat. (MB)