Philips Polska wprowadzi do sprzedaży nową linię płaskich telewizorów LCD pod marką Aurea. Za dwa tygodnie ruszy zmasowana kampania reklamowa w mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, internet). Jak przyznaje Piotr Mirosław, członek zarządu Philips Polska, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż sprzętu RTV, nie tylko będzie to największa kampania reklamowa Philipsa w tym roku, ale i największy budżet reklamowy producenta od co najmniej 5-6 lat.
Telewizory Aurea to linia ekskluzywnych, charakteryzujących się unikatowym designem i najwyższymi parametrami technicznymi telewizorów. Ma być pozycjonowana jako marka luksusowa (42-calowy telewizor kosztuje ok. 16 tys. zł) i dostępna będzie jedynie w najlepszych salonach ze sprzętem RTV (ok. 100 sklepów w kraju). – Aurea ma być ikoną, która będzie promować naszą markę i przekonywać konsumentów, że Philips jest czołowym producentem sprzętu, w tym telewizorów LCD najlepszej jakości – mówi Mirosław, przyznając jednocześnie, że ten launch firma traktuje bardziej w kategoriach image’owych, natomiast sprzedażowo o wiele bardziej liczą się popularniejsze, a więc tańsze linie, np. telewizory z serii “7” (32-calowy telewizor w granicach 4,5 tys. zł).
W ramach kampanii w telewizji będą emitowane 30- i 60-sekundowe spoty zrealizowane na bazie kilkunastominutowego filmu “Te Quiero”, jaki specjalnie na zlecenie Philipsa zrealizował znany chiński reżyser Wong Kar Wai (m.in. “Chungking Express”, “Upadłe anioły”, “Spragnieni miłości” czy “2046”). W prasie natomiast pojawią się reklamy ze zdjęciami uznanego fotografa mody Vincenta Petersa – w sesji zdjęciowej wzięła udział topmodelka Rianne Ten Haken. Kampanię przygotowała dla Philipsa centralnie agencja DDB, natomiast planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Carat. (MB)