Zagranica

Havas odnotował wzrost zysku po I połowie br. o 71 proc.

Grupa reklamowa Havas poinformowała o wynikach finansowych za pierwsze półrocze br., według których wskaźnik zysku wzrósł o 71 proc., do...

Grupa reklamowa Havas poinformowała o wynikach finansowych za pierwsze półrocze br., według których wskaźnik zysku wzrósł o 71 proc., do kwoty 35 mln euro (w analogicznym okresie roku ubiegłego zamknął się w kwocie 21 mln euro). Zdaniem przedstawicieli holdingu jest to przede wszystkim zasługa pozyskania nowych budżetów reklamowych do obsługi, w tym m.in. międzynarodowych projektów Reckitt Benckisera, Sanofi-Aventis, Pfizera i Exxon Mobil. Fernando Rodes Vila, CEO Havasa, deklaruje, że grupa zamierza nadal koncentrować się na przetargach reklamowych przy jednoczesnej racjonalizacji i kontroli kosztów jej funkcjonowania. Przychody Havasa w I połowie br. wzrosły o 1,3 proc. do kwoty 729 mln euro. (“WARC”)