Kraj

GPD i Starlink zrealizują kampanię reklamową pierogów Aviko

Polski oddział holenderskiej firmy Aviko rozpocznie dwumiesięczną kampanię produktową wspierającą wprowadzoną w marcu br. linię produktów - pierogów o nazwie...

Polski oddział holenderskiej firmy Aviko rozpocznie dwumiesięczną kampanię produktową wspierającą wprowadzoną w marcu br. linię produktów – pierogów o nazwie Aviko – Pierogalia. Kampania pod hasłem: “Pierogalia. Liczy się wnętrze” będzie prowadzona do końca listopada br. na outdoorze (citylighty i niestandardowe billboardy w największych miastach), w prasie (“Gala”, “Claudia”, “Świat Kobiety”, “Olivia”, “Polityka”, “Tele Tydzień”, “Focus” i “Newsweek”), w internecie (bannery w Onecie i Interii) oraz poprzez materiały promocyjne w sklepach. Kreację przygotowała agencja GPD Advertising, ze strony Aviko realizację kampanii nadzorował brand manager CEE Tomasz Benkowski, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Pierogalia Aviko to linia sześciu smaków: pierogi z mięsem, kapustą i grzybami, ruskie, z truskawkami, jagodami oraz twarogiem i rodzynkami. Produkt nie był do tej pory wspierany reklamowo. (MB)