M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CZTERY AGENCJE PR DLA COCA-COLI

Serwis Dzienny | 18 stycznia 2001, 00:00

Coca-Cola Poland Services Ltd. wybrała cztery agencje PR, z którymi będzie współpracować. "Zdecydowaliśmy, że wszystkie nasze projekty będą miały oprawę...

Coca-Cola Poland Services Ltd. wybrała cztery agencje PR, z którymi będzie współpracować. "Zdecydowaliśmy, że wszystkie nasze projekty będą miały oprawę PR - powiedział Marcin Barcz, external affairs manager w Coca-Cola Poland Services Ltd. - dlatego wybraliśmy kilka agencji, którym przypiszemy konkretne marki". Na razie tylko dwie z nich dostały swoje "przydziały": Glaubicz Garwolińska Consultans zajmie się reklamą korporacyjną, Headlines - Fantą, w tym nowym projektem Fanta Egzotyczna. Bez przydziału pozostają nadal e-point (której być może zostanie powierzona obsługiwana przez nią dotychczas Bonaqa) i BC/MFD Media (w przypadku której rozważane jest powierzenie jej brandu Coca-Cola). (AMS)

Czytaj więcej na temat: , ,