M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

HIT W AGENCJI MOBY DICK GROUP

Serwis Dzienny | 18 stycznia 2001, 00:00

Agencja reklamowa Moby Dick Group oraz dom produkcyjny ABC Printing Group wspólnie wygrały przetarg na kompleksową obsługę sieci hipermarketów Hit...

Agencja reklamowa Moby Dick Group oraz dom produkcyjny ABC Printing Group wspólnie wygrały przetarg na kompleksową obsługę sieci hipermarketów Hit w Polsce. Oznacza to, że wszystkie działania (ATL, BTL, planowanie strategiczne) będą wykonywane w nowej agencji, także media, które jednak Moby Dick, nie posiadając własnego działu mediowego, zleci domowi mediowemu, który nie został jeszcze ostatecznie wybrany.

Przejęcie obowiązków przez agencję nastąpi 1 lutego, ale już od połowy stycznia Moby Dick wykonywała pewne zlecenia na rzecz nowego klienta, m.in. obsługiwała projekt specjalnych ofert cenowych o nazwie "Hit miesiąca". Umowa Hita z agencją ma termin nieokreślony. Wcześniej przez 5 lat Hit był klientem agencji TJ Partner. (AMS)

Czytaj więcej na temat: ,