Kraj

Wrigley wprowadza na rynek gumy Airwaves w nowej formule

Wrigley Poland wprowadza do sprzedaży gumy marki Airwaves w nowej formule. Nowy, dynamiczny wizerunek marki komunikować będzie najnowsza kampania wizerunkowa....

Wrigley Poland wprowadza do sprzedaży gumy marki Airwaves w nowej formule. Nowy, dynamiczny wizerunek marki komunikować będzie najnowsza kampania wizerunkowa. Gumy Airwaves Menthol & Eucalyptus, Airwaves Black Mint, Airwaves Classic i Airwaves Active w nowej, ulepszonej formule zawierają mentolowe mikrogranulki. Ich nowe opakowania mają metaliczne kolory, z widocznym przekrojem drażetki zawierającej mikrogranulki oraz nową komunikacją na czerwonym tle “New Extreme Kick”. Kampania reklamowa pod hasłem “Czasem wystarczy impuls. Airwaves. Go for it” startuje 6 października br. Obejmie stacje telewizyjne, prasę oraz internet. Za jej kreację odpowiada agencja reklamowa BBDO Warszawa. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. (BG)