Kraj

CGS i Mind Chili obsługują projekt Grupy Ferro

Grupa Ferro - producent i dystrybutor baterii sanitarnych - wystartowała z wizerunkową kampanią reklamową dla marki Ferro. Działania reklamowe przebiegają...

Grupa Ferro – producent i dystrybutor baterii sanitarnych – wystartowała z wizerunkową kampanią reklamową dla marki Ferro. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem “Baterie Ferro. Klasyka czystej formy” i są kontynuacją wiosennej kampanii Grupy. Kampania objęła zasięgiem billboardy w największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Szczecinie oraz w Trójmieście i na terenie aglomeracji katowickiej), prasę (“Murator”, “Wnętrza Publiczne”, “Elle Deco”) oraz internet (www.google.pl, www.muratordom.pl). Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Ferro oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Kampania wykorzystuje jeden z produktów grupy, baterię Napoli. – W tym roku na działania reklamowe wydaliśmy około 1 mln zł. Na przyszły rok planujemy zwiększenie ich intensywności – powiedział Zbigniew Gonsior, dyrektor marketingu Grupy Ferro. Grupa Ferro ma 20-proc. udział w rynku sprzedaży (dane marketera) i plasuje się na drugiej pozycji po firmie Armatura Kraków.

Działania reklamowe potrwają do końca miesiąca. Autorem kreacji kampanii billboardowej i prasowej jest agencja CGS Studio, autorem zdjęć fotografik Maciej Mańkowski. Za kreację kampanii w internecie odpowiadała m.in. agencja interaktywna Mind Chili. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Ferro. (GHM)