M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UNILEVER KONSOLIDUJE BUDŻET MEDIOWY W TAJLANDII

Serwis Dzienny | 18 stycznia 2001, 00:00

Unilever, największy reklamodawca w Tajlandii, skonsolidował swój budżet na zakup i planowanie mediów, którego wartość wynosi 46 mln dol., w...

Unilever, największy reklamodawca w Tajlandii, skonsolidował swój budżet na zakup i planowanie mediów, którego wartość wynosi 46 mln dol., w rękach Initiative Media. IM wygrała przetarg, do którego zaproszono należącą do tej samej grupy - Interpublic - Universal McCann. W przetargu brały również udział agencje MindShare, CIA Media Innovation oraz Optimum Media Direction. Initiative Media zajmie się 25 markami Unilevera, które do tej pory obsługiwane były przez Ogilvy & Mather Worldwide, McCann-Ericksona, J. Walter Thompson Co. oraz BBDO Worldwide. Unilever rozpoczął konsolidację mediów w grudniu w USA, gdzie wart 575 mln dol. budżet otrzymała MindShare.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,