Kraj

Rumuńska księżniczka powraca w reklamie PKO TFI

PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rusza z nową kampanią reklamową. Jest to ciąg dalszy kampanii emitowanej przed wakacjami. Poprzednia emisja wywołała...

PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rusza z nową kampanią reklamową. Jest to ciąg dalszy kampanii emitowanej przed wakacjami. Poprzednia emisja wywołała protest ambasady rumuńskiej, która uznała, że kreacja ta obraża naród rumuński, i wysłała protest w tej sprawie do KRRiTV. PKO TFI zdecydowało się o kilka dni skrócić emisję kampanii.

W reklamie bohater opowiadał o swoim wuju (w obie role wcielił się Artur Żmijewski), który zakochał się w pięknej i tajemniczej rumuńskiej księżniczce (w tej roli Magdalena Czerwińska). W ślad za nią pojechał do Rumunii, jednak jego miłość pozostała nieodwzajemniona. W pierwszej wersji polski arystokrata zniechęcony i ostatecznie załamany zdecydował się na powrót do kraju. W obecnie ruszającej wersji dzięki pomysłowości i odrobinie szczęścia udaje mu się wywołać uśmiech na twarzy ukochanej i zdobyć jej względy.

Kampania, która obejmuje telewizję i prasę, potrwa miesiąc. Autorem kreacji jest agencja reklamowa PZL, autorem zdjęć Paweł Edelman, a muzykę skomponował Jan A.P. Kaczmarek. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. (MB)