Kraj

"Mamo, to ja" prowadzi ogólnopolską akcję zdrowotną dla dzieci

Miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) w najbliższy weekend przeprowadzi ogólnopolską akcję, której celem jest profilaktyka, wykrywanie i leczenie alergii...

Miesięcznik “Mamo, to ja” (Edipresse Polska) w najbliższy weekend przeprowadzi ogólnopolską akcję, której celem jest profilaktyka, wykrywanie i leczenie alergii u dzieci. Magazyn zaprasza rodziców z dziećmi do lat 5 na bezpłatne wizyty u pediatry alergologa. Akcja ma ogólnopolski zasięg. Odbędzie się w 20 punktach w 15 miastach. Gabinety lekarskie zostaną urządzone w sieci sklepów Smyk.

Partnerami akcji są: Smyk, firma farmaceutyczna Wyeth, Hipp oraz patroni medialni. Wydarzenie nagłaśniane jest w wybranych stacjach telewizyjnych, w Radiu Złote Przeboje, w internecie, w tytułach Edipresse. Za działania promocyjne odpowiada wydawca.

Podobne akcje, ale o mniejszym zasięgu, “Mamo, to ja” przeprowadzało dotychczas dwa razy. Według szacunków posiadanych przez Edipresse Polska jedna trzeci dzieci w Polsce ma alergię. (KP)