Kraj

Allegro.pl wystartował z własnym show

Serwis Allegro.pl zajmujący się e-handlem wystartował z własnym programem reality show pod tytułem "AlleShow". Pod adresem www.alleshow.pl można dowiedzieć się,...

Serwis Allegro.pl zajmujący się e-handlem wystartował z własnym programem reality show pod tytułem “AlleShow”. Pod adresem www.alleshow.pl można dowiedzieć się, kim są bohaterowie programu, zobaczyć relacje na żywo (od godz. 19 do 20), kilkuminutowe filmy o bohaterach. Idea programu kumuluje się wokół urządzania mieszkania przez głównych bohaterów show. Biorą w nim udział dwie osoby: 32-letnia Luiza i 23-letni Grzegorz, które za pośrednictwem Allegro.pl urządzają mieszkania, do których się właśnie wprowadziły.

– Głównym celem programu jest edukacja społeczeństwa internautów. Chcemy pokazać, że zakupy przez internet są szybkie, wygodne i bezpieczne. “AlleShow” ma także uzmysłowić ludziom, że dzięki zakupom na Allegro można np. całkowicie odmienić swój dom czy garderobę, a wszystko w bardzo rozsądnych cenach – wyjaśnia Patryk Tryzubiak, PR manager w Allegro.pl. – Jeżeli chodzi o korzyści marketingowe, to zależy nam na budowaniu zaufania oraz wzroście świadomości marki – dodał.

Partnerami programu są BZ WBK (stworzył specjalne karty płatnicze Allekarty), HP (dostawca laptopów i drukarek dla uczestników) oraz Radio Zet, patron medialny.

Koncepcję oraz główne założenia projektu “AlleShow” przygotowały dom mediowy Starcom i Grupa Białko, która została również jego producentem.

Program, który potrwa do 28 października, wspiera kampania reklamowa pod hasłem “AlleShow – zakupy kontrolowane”. Działania reklamowe objęły serwisy należące do grupy Allegro (Allegro.pl, Ceneo.pl. otoMoto.pl, otoDom.pl, iStore.pl, Platnosci.pl, PayUsa.pl, Payback.pl), serwisy sieci ARBOmedia (m.in. CKM.pl, Autogiełda.pl, AutoŚwiat.pl), Radiostację (konkursy radiowe) i Radio Zet. Autorem spotu jest Radio Zet, zakupem mediów zajął się zespół Allegro. Kampania również potrwa do 28 października. (GHM)