Kraj

Osram Polska promuje oszczędność energii

Do końca listopada br. potrwa telewizyjna kampania wizerunkowa Osram Polska, producenta energooszczędnych źródeł światła. Kampania ma na celu promowanie energooszczędnych...

Do końca listopada br. potrwa telewizyjna kampania wizerunkowa Osram Polska, producenta energooszczędnych źródeł światła. Kampania ma na celu promowanie energooszczędnych źródeł energii, a tym samym ochrony środowiska. 30-sek. spoty telewizyjne emitowane są w TVP1, TVP2, kanałach Grupy TVN, w Polsacie oraz kanałach tematycznych, m.in. Discovery i National Geographic.

Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja reklamowa Pegasus Advertising, która od dwóch lat współpracuje z Osram Polska. Dodatkowo agencja przygotowała materiał sponsorski dla klienta oraz spot okolicznościowy związany ze zmianą czasu z letniego na zimowy. Oryginalny spot reklamowy powstał we francuskim oddziale agencji reklamowej Publicis. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Carat Polska. (BG)