Zagranica

Mediaedge:cia zdobył budżet AT&T wart 3,4 mld dol.

Amerykański telekom AT&T do obsługi swojego budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów, wartego 3,4 mld dol., wybrał Mediaedge:cia (WPP...

Amerykański telekom AT&T do obsługi swojego budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów, wartego 3,4 mld dol., wybrał Mediaedge:cia (WPP Group). To efekt trwającego od sierpnia przetargu. Dotychczas MEC obsługiwał budżet mediowy AT&T Wireless. Natomiast planowaniem i zakupem mediów dla części stacjonarnej zajmował się GSD&M (Omnicom), zaś dla BellSouth (operującego na obszarze 9 stanów) pracował Initiative (Interpublic). Wszystkie z wymienionych agencji mediowych startowały w tym przetargu, aczkolwiek Initiative wycofał się z niego we wrześniu ze względu na konflikt interesów ze strony innego swojego klienta – firmy Verizon. AT&T oświadczyło, że zdecydowało się na konsolidację budżetu w jednym domu mediowym w Stanach Zjednoczonych, aby osiągnąć “maksymalną efektywność”. (“BrandRepublic”)