Kraj

Udział Salety w kampanii Nissana nie wpłynie na jego współpracę z Suzuki

Przemysław Saleta, utytułowany polski bokser wagi ciężkiej, występuje w reklamach Nissana Navary. Równocześnie jest ambasadorem marki motocykli Suzuki B-King. Kampanię...

Przemysław Saleta, utytułowany polski bokser wagi ciężkiej, występuje w reklamach Nissana Navary. Równocześnie jest ambasadorem marki motocykli Suzuki B-King. Kampanię Nissana Navary realizuje we własnym zakresie firma Odyssey, diler tej marki w Polsce, jednak po uzyskaniu zgody Nissana Polska. Kampania obejmuje m.in.: prasę, outdoor, internet i radio. Za jej kreację odpowiada agencja reklamowa Vena Art z Lublina.

Jednocześnie wizerunek Salety pojawia się w reklamach prasowych promujących nowy model motocykla typu naked bike – Suzuki B-King z hasłem “Prawdziwy street fighter albo Suzuki, albo nic”. Paweł Iwanicki, dyrektor działu motocykle w Suzuki Motor Poland, twierdzi, że zaangażowanie sportowca we współpracę z Nissanem w żaden sposób nie koliduje z jego współpracą z Suzuki. – Przemysław Saleta jest ambasadorem naszych motocykli. Umowa ta nie dotyczy samochodów, dlatego nie ma tu żadnej konkurencji – mówi Iwanicki.

Kampania Nissana Navary potrwa cały listopad. (BG)