Kraj

Warka rozpoczęła drugą edycję akcji "Zdobądź sponsora dla swojego klubu"

Agencja interaktywna Isens przygotowała serwis www.wspierammojklub.pl poświęcony drugiej edycji akcji promocyjnej Warki (Grupa Żywiec SA) pod hasłem "Zdobądź sponsora dla...

Agencja interaktywna Isens przygotowała serwis www.wspierammojklub.pl poświęcony drugiej edycji akcji promocyjnej Warki (Grupa Żywiec SA) pod hasłem “Zdobądź sponsora dla swojego klubu”.

Serwis przedstawia najważniejsze informacje o akcji promocyjnej. Jej idea opiera się na zbieraniu złotych kapsli z butelek piwa Warka. Nagrodą dla czterech klubów, których kibice zbiorą największą liczbę kapsli, jest zaangażowanie Warki w ich sponsoring. Indywidualni konsumenci przez cały czas trwania akcji mogą zdobyć m.in. koszulki drużyn wraz z podpisami piłkarzy.

Serwis jest oficjalnym medium prezentującym wyniki akcji, informacje na temat miejsc, do których kibice mogą dostarczać konkursowe kapsle, oraz wiadomości o przygotowanych przez Warkę atrakcjach towarzyszących akcji. Serwis WWW współpracuje z katowickim dziennikiem “Sport”.

Warka przygotowała również konkurs na zaprojektowanie przez kibiców najlepszej klubowej flagi sektorowej o długości 12 i szerokości 7 m. Najlepsza flaga zostanie ufundowana przez Warkę i zostanie wykorzystana w trakcie opraw meczowych rozgrywanych na stadionie zwycięskiego klubu. Koncepcję akcji promocyjnej opracował brand team Warki. (GHM)