Agencja interaktywna Isens przygotowała serwis www.wspierammojklub.pl poświęcony drugiej edycji akcji promocyjnej Warki (Grupa Żywiec SA) pod hasłem “Zdobądź sponsora dla swojego klubu”.
Serwis przedstawia najważniejsze informacje o akcji promocyjnej. Jej idea opiera się na zbieraniu złotych kapsli z butelek piwa Warka. Nagrodą dla czterech klubów, których kibice zbiorą największą liczbę kapsli, jest zaangażowanie Warki w ich sponsoring. Indywidualni konsumenci przez cały czas trwania akcji mogą zdobyć m.in. koszulki drużyn wraz z podpisami piłkarzy.
Serwis jest oficjalnym medium prezentującym wyniki akcji, informacje na temat miejsc, do których kibice mogą dostarczać konkursowe kapsle, oraz wiadomości o przygotowanych przez Warkę atrakcjach towarzyszących akcji. Serwis WWW współpracuje z katowickim dziennikiem “Sport”.
Warka przygotowała również konkurs na zaprojektowanie przez kibiców najlepszej klubowej flagi sektorowej o długości 12 i szerokości 7 m. Najlepsza flaga zostanie ufundowana przez Warkę i zostanie wykorzystana w trakcie opraw meczowych rozgrywanych na stadionie zwycięskiego klubu. Koncepcję akcji promocyjnej opracował brand team Warki. (GHM)