M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polskie Radio Program III szuka agencji kreatywnej

Serwis Dzienny | 5 listopada 2007, 06:45

Polskie Radio Program III rozpoczęło procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wybrania agencji kreatywnej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Będzie jej powierzona...

Polskie Radio Program III rozpoczęło procedury przetargowe, które mają doprowadzić do wybrania agencji kreatywnej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Będzie jej powierzona realizacja kolejnej kampanii reklamowej stacji. Nie udało nam się tych informacji potwierdzić z przedstawicielami Trójki, nieznana jest liczba i nazwy agencji, a także termin zakończenia przetargu. Ostatnią kampanię Trójka zrealizowała we własnym zakresie, pomimo iż wcześniej prowadziła kilkuetapowy przetarg. (AMS)

Czytaj więcej na temat: