Kraj

Ströer wykorzystała w promocji superscrolli wizerunek Marilyn Monroe

Akcja pod hasłem “Marilyn Monroe" towarzyszyła promocji sieci nośników superscroll z portfolio firmy reklamy zewnętrznej Ströer. W ramach projektu zaprezentowano...

Akcja pod hasłem “Marilyn Monroe” towarzyszyła promocji sieci nośników superscroll z portfolio firmy reklamy zewnętrznej Ströer. W ramach projektu zaprezentowano tzw. żywy billboard. Był to nośnik superscroll (z przewijanymi motywami reklamowymi), którego integralną część stanowił człowiek. Pozostawał on w interakcji ze zmieniającymi się plakatami. Do prezentacji nowego rodzaju nośnika wykorzystany został wizerunek Marilyn Monroe. Akcja przebiegała w trzech odsłonach. W pierwszej nawiązany został kontakt pomiędzy mężczyzną na layoucie a bohaterką. Kontakt ten był rozwijany w odsłonie drugiej, by w trzeciej doprowadzić do finału – prezentacji jednej z najpowszechniej kojarzonych sytuacji z udziałem aktorki – unoszenia się sukienki nad kratką metra. Głównym celem akcji było zaprezentowanie szerokich możliwości superscrolli. Akcja miała również na celu pokazanie firmy Ströer jako innowatora w branży outdoorowej. Prezentacja wprowadzająca nowy nośnik odbyła się na terenie Złotych Tarasów. Kreacja została przygotowana przez agencję reklamową Scholz & Friends Warszawa, natomiast organizacją i obsługą we współpracy z agencją zajęła się firma Prowokator. (AMS)