Kraj

Ogilvy Interactive realizuje projekt kredytowy GE Money Banku

Agencja interaktywna Ogilvy Interactive opracowała kreację do kampanii internetowej dla GE Money Banku. Celami działań reklamowych są: zaprezentowanie nowej oferty...

Agencja interaktywna Ogilvy Interactive opracowała kreację do kampanii internetowej dla GE Money Banku. Celami działań reklamowych są: zaprezentowanie nowej oferty kredytowej, zachęcenie odbiorców do sprawdzenia warunków, budowanie świadomości GE Money Banku i wizerunku marki jako banku innowacyjnego. Kampania reklamowa przebiega pod hasłem “Powiększ swoją przestrzeń życiową” i objęła m.in. portale: Money.pl, Bankier.pl, Interia.pl, Gratka.pl, WP.pl. W kreacji wykorzystano m.in.: billboard, doublebillboard, brandmark, toplayer i skyscraper. Kampania internetowa opiera się na wspólnym pomyśle kreatywnym z prowadzoną jednocześnie kampanią ATL (założenia zbieżne ze spotami TV i z prasą) i potrwa do końca grudnia br. (GHM)