M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brainshop U-boot inwestuje w nowe kanały komunikacji

Serwis Dzienny | 5 listopada 2007, 06:45

Agencja reklamowa Brainshop U-boot zamierza w 2008 roku poszerzyć portfolio usług komunikacyjnych. - Chcemy umocnić nasze pozycjonowanie jako agencji strategicznej...

Agencja reklamowa Brainshop U-boot zamierza w 2008 roku poszerzyć portfolio usług komunikacyjnych. - Chcemy umocnić nasze pozycjonowanie jako agencji strategicznej specjalizującej się w innowacyjnym myśleniu o komunikacji w obszarze young & trendy - mówi Aleksandra Mątkiewicz, dyr. zarządzający Brainshop U-boot. Agencja chce przede wszystkim wdrażać projekty komunikacyjne będące połączeniem rozwiązań z zakresu ambient mediów, guerilla marketingu i nowych mediów. Chodzi m.in. o: reality advertising, vodcasting, tryvertising i nowe street media (paper graffiti, night media czy media-to-go).

Brainshop U-boot rozważa również utworzenie struktury zajmującej się marketingiem zapachowym. - Inwestycje w nowe narzędzia m.in. mają nam otworzyć drogę do obsługi klientów z nowych kategorii produktowych, z którymi dotąd nie współpracowaliśmy - mówi Mątkiewicz.

Do najważniejszych klientów agencji należą obecnie: Henkel, Volvo Auto Polska i PepsiCo. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,