M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Egmont wprowadził nowy miesięcznik dla dzieci "Noddy"

Serwis Dzienny | 5 listopada 2007, 06:45

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło nowy miesięcznik "Noddy" adresowany do dzieci młodszych, w wieku 3-5 lat, wielbicieli książek i serialu o...

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło nowy miesięcznik "Noddy" adresowany do dzieci młodszych, w wieku 3-5 lat, wielbicieli książek i serialu o Noddym. Czasopismo weszło na rynek w nakładzie 45 tys. egz., w cenie 5,20 zł, o objętości 24 stron. Do każdego numeru wydawca będzie dołączał gadżet. Debiut pisma wspiera kampania reklamowa w: TVP, TVN, Jetix, MiniMini, w internecie (eDziecko.pl i WP.pl) oraz autopromocja. Za kreację reklam odpowiada agencja DSK, a za planowanie i zakup telewizji - dom mediowy MPG.

Postać pajacyka Noddy'ego została wymyślona przez brytyjskiego autora książek dla dzieci Enida Blytona. Pierwsze książki o Noddym ukazały się w 1949 r. Serial o jego przygodach emitowany jest nieprzerwanie w telewizji angielskiej od 1955 r. W Polsce pokazują go m.in. stacje TVP i MiniMini. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,