M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fortis przenosi obsługę z Focus Adv. do Greya; trwa przetarg mediowy

Serwis Dzienny | 5 listopada 2007, 06:45

Belgijska grupa Fortis, która przejęła Dominet Bank (oficjalnie w marcu br.), rozstrzygnęła globalny przetarg reklamowy i zdecydowała się, po raz...

Belgijska grupa Fortis, która przejęła Dominet Bank (oficjalnie w marcu br.), rozstrzygnęła globalny przetarg reklamowy i zdecydowała się, po raz pierwszy w historii, skonsolidować swój budżet w jednej sieci - Grey Group Europe. Oznacza to, że agencja Focus Advertising, która wcześniej pracowała dla Fortis Banku, a po połączeniu struktur marketingowych Fortis Banku i Dominetu miała obsługiwać ten połączony biznes (patrz DS "MMP" z 9 października br.), straci jednak ten budżet na rzecz Grey Worldwide Warszawa. Informację na ten temat potwierdziła Dorota Kopaczewska, kierownik działu marketingu i reklamy w Dominet Banku. Fortis prowadzi równolegle globalny przetarg mediowy, którego wyniki również będą miały przełożenie na współpracę agencyjną w naszym kraju. Dotychczas Dominet współpracował z domem mediowym MediaOn. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,