Kraj

Sodexho rozpoczęło współpracę z markami LPP

Sodexho Pass Polska, firma świadcząca usługi z zakresu systemów motywacyjnych z wykorzystaniem kuponów i kart usługowych, rozpoczęła współpracę z LPP...

Sodexho Pass Polska, firma świadcząca usługi z zakresu systemów motywacyjnych z wykorzystaniem kuponów i kart usługowych, rozpoczęła współpracę z LPP SA, właścicielem marek Reserved, Cropp Town i Re-Kids. Użytkownicy kuponów będą mogli je realizować m.in. w ponad 100 sklepach Reserved i 90 sklepach Cropp Town. – Z naszych analiz wynika, że branża tekstylna to jedna z najbardziej popularnych branż wśród użytkowników kuponów Sodexho Pass – mówi Paweł Sobieraj, koordynator ds. współpracy z akceptantami w Sodexho Pass. Klienci mogą korzystać z kuponów w sklepach marek LPP od października. Współpracę nawiązano na czas nieokreślony. (KC)