Kraj

Netia wyda ponad 5 mln zł na kampanię świąteczną

Operator telekomunikacyjny Netia SA rozpoczął akcję marketingową pod hasłem "600 zł do ręki", dzięki której do końca roku chce pozyskać...

Operator telekomunikacyjny Netia SA rozpoczął akcję marketingową pod hasłem “600 zł do ręki”, dzięki której do końca roku chce pozyskać kilkadziesiąt tysięcy abonentów usług szerokopasmowych i pakietowych (internet + telefon). Chętnych w momencie podpisania umowy będzie premiował gotówką – od 200 do 600 zł (otrzymają oni karty płatnicze Visa, na które operator wpłaci określoną kwotę). Netia przygotowała masową komunikację w mediach (główny kanał – telewizja, wsparta: prasą, radiem i internetem), na którą wyda ponad 5 mln zł. Działania potrwają niemal do końca grudnia. Kreację przygotowała agencja Brain, a media zaplanował i kupił dom mediowy Guideline.

– Ta kampania powinna nam umożliwić skokowe zwiększenie liczby abonentów i pozyskać ich długoterminowo – mówi Mirosław Godlewski, prezes Netii, i przyznaje, że liczy na kilkadziesiąt tysięcy nowych abonentów, przynajmniej tylu, ilu Netia pozyskała w wyniku letniej promocji “Rok za darmo”.

Na koniec ub.r. Netia miała 60,3 tys. użytkowników szerokopasmowego internetu. W wyniku prowadzonych w tym roku promocji potroiła ich liczbę (blisko 183 tys., w tym ponad 80,7 tys. to byli klienci TP SA – stan na koniec października) i podtrzymuje prognozę posiadania ponad 200 tys. klientów na koniec br. i 1 mln za trzy lata. – Dobrze robione kampanie reklamowe i silna konkurencja wpływają na rozwój rynku – mówi Godlewski i deklaruje: – Będziemy agresywnie marketingowo walczyć o powiększanie naszej bazy abonenckiej. (MB)