Operator telekomunikacyjny Netia SA rozpoczął akcję marketingową pod hasłem “600 zł do ręki”, dzięki której do końca roku chce pozyskać kilkadziesiąt tysięcy abonentów usług szerokopasmowych i pakietowych (internet + telefon). Chętnych w momencie podpisania umowy będzie premiował gotówką – od 200 do 600 zł (otrzymają oni karty płatnicze Visa, na które operator wpłaci określoną kwotę). Netia przygotowała masową komunikację w mediach (główny kanał – telewizja, wsparta: prasą, radiem i internetem), na którą wyda ponad 5 mln zł. Działania potrwają niemal do końca grudnia. Kreację przygotowała agencja Brain, a media zaplanował i kupił dom mediowy Guideline.
– Ta kampania powinna nam umożliwić skokowe zwiększenie liczby abonentów i pozyskać ich długoterminowo – mówi Mirosław Godlewski, prezes Netii, i przyznaje, że liczy na kilkadziesiąt tysięcy nowych abonentów, przynajmniej tylu, ilu Netia pozyskała w wyniku letniej promocji “Rok za darmo”.
Na koniec ub.r. Netia miała 60,3 tys. użytkowników szerokopasmowego internetu. W wyniku prowadzonych w tym roku promocji potroiła ich liczbę (blisko 183 tys., w tym ponad 80,7 tys. to byli klienci TP SA – stan na koniec października) i podtrzymuje prognozę posiadania ponad 200 tys. klientów na koniec br. i 1 mln za trzy lata. – Dobrze robione kampanie reklamowe i silna konkurencja wpływają na rozwój rynku – mówi Godlewski i deklaruje: – Będziemy agresywnie marketingowo walczyć o powiększanie naszej bazy abonenckiej. (MB)