Kraj

Ecco Kids Shop oraz Lego w ramach działań marketingowych zbudują największy but na świecie

Ecco Kids Shop oraz Lego zrealizują wspólny projekt z zakresu marketingu partyzanckiego. W sobotę 17 listopada na terenie warszawskiej Galerii...

Ecco Kids Shop oraz Lego zrealizują wspólny projekt z zakresu marketingu partyzanckiego. W sobotę 17 listopada na terenie warszawskiej Galerii Mokotów trwać będzie budowa gigantycznego buta Ecco z klocków Lego. Do zabawy zachęcane będą wszystkie dzieci obecne tego dnia w centrum handlowym. Wydarzeniu towarzyszyć będą liczne gry i animacje. Imprezę uświetnią swoją obecnością gwiazdy i ich dzieci.

Budowa rekordowego buta z klocków to kolejne działanie marketingowe zorganizowane w krótkim czasie przez Ecco – firma zorganizowała do tej pory takie projekty, jak: Ecco Walkathon, Labirynt Ecco i interaktywny projekt Motyle Ecco.

Przy najnowszym projekcie marketingowym Ecco współpracuje z agencją Rainer Communication. Odpowiada ona za kontakty z mediami oraz celebrities. (AMS)