Kraj

Just reklamuje sieć salonów Komfort

Ruszył drugi etap kampanii reklamowej sieci sklepów Komfort m.in. z wykładzinami i panelami. Jesienna edycja wykorzystuje motyw zmiany wizerunku mieszkania...

Ruszył drugi etap kampanii reklamowej sieci sklepów Komfort m.in. z wykładzinami i panelami. Jesienna edycja wykorzystuje motyw zmiany wizerunku mieszkania poprzez metamorfozę podłóg.

Tym razem 30- i 15-sekundowe spoty TV dodatkowo podkreślają wielkość sieci sklepów Komfort na terenie Polski. Kampanii w telewizji towarzyszą billboardy i materiały POS. Nowym elementem komunikacji jest bezpłatny katalog prezentujący kolekcję jesień – zima 2007/08.

Autorem projektu katalogu oraz kreacji jest agencja Just. Za zakup telewizji odpowiada dom mediowy Carat Polska. Stronę WWW zaprojektowała i wykonała agencja Byss. Kampania potrwa do końca miesiąca. (KC)