Kraj

Pierwsza kampania telewizyjna Money Expert

Firma doradztwa finansowego Money Expert SA rozpoczyna swoją pierwszą kampanię telewizyjną. Celem działań wizerunkowych pod hasłem: "Pracujemy nad Twoimi pieniędzmi"...

Firma doradztwa finansowego Money Expert SA rozpoczyna swoją pierwszą kampanię telewizyjną. Celem działań wizerunkowych pod hasłem: “Pracujemy nad Twoimi pieniędzmi” ma być zwiększenie świadomości marki wśród potencjalnych klientów – osób zamierzających zaciągnąć kredyt na zakup mieszkania bądź rozsądnie inwestować oszczędności.

– Chcemy być postrzegani jako solidny doradca, który dobrze zadba o finanse klienta. Kampania telewizyjna z pewnością przyczyni się do zwiększenia i tak dobrych już wyników finansowych. Ważne, aby potencjalni klienci postrzegali nas jako bliskiego sobie partnera, który zrozumie potrzeby i pomoże znaleźć odpowiednie środki na realizację marzeń – mówi Piotr Dudka, marketing manager Money Expert.

Do tej pory gros swojego budżetu reklamowego firma przeznaczała na internet. Teraz, jak mówi Dudka, firma osiągnęła taki poziom, aby uwiarygodnić swoją pozycję poprzez kampanię w TV. Jej budżetu nie ujawnia.

Przekaz skierowany jest do osób powyżej 25. roku życia, mieszkających w dużych miastach. 15-sekundowy spot będzie emitowany do końca listopada br. oraz w pierwszych tygodniach stycznia przyszłego roku. Dodatkowym wsparciem są reklamy w internecie.

Całość przekazu utrzymana została w lekkim tonie (skojarzenie z pracami domowymi). Kampanię przygotowały: butik kreatywny PropeTV (kreacja i produkcja) i dom mediowy Starlink.

Money Expert podkreśla, że jest niezależną firmą doradztwa finansowego. Jej udziałowcami są: prywatna firma konsultingowa Bensari Consulting oraz brytyjska firma inwestycyjna Limaplan Limited (mają po 50 proc. udziałów). Money Expert działa od połowy 2005 r., obecnie ma 11 oddziałów w kraju, niebawem ma otworzyć kolejne cztery, niedawno otwarto też pierwszą placówkę w Dublinie (Irlandia). (MB)