Kraj

"Super Express" i "Dziennik" z nowymi kolekcjami muzycznymi

"Super Express" (Media Express) i "Dziennik" (Axel Springer Polska) rozpoczynają od dziś nowe kolekcje. Kolejne odcinki obu serii będą wprowadzane...

“Super Express” (Media Express) i “Dziennik” (Axel Springer Polska) rozpoczynają od dziś nowe kolekcje. Kolejne odcinki obu serii będą wprowadzane w czwartki.

“Super Express” ukazuje się z kolekcją płyt z największymi przebojami muzyki rozrywkowej “Markowe hity”. Wyboru, kierując się popularnością utworów, dokonał Marek Sierocki. Cena “Super Expressu” z płytą wynosi 4,99 zł. Kolekcja promowana jest w m.in.: w TVP, TVN, Polsacie, w wybranych rozgłośniach radiowych. Media zaplanował MindShare Polska, a za kreację odpowiada Pentagon.

Nowa seria “Dziennika” pod tytułem “Muzyczna Akademia Rozwoju” z muzyką klasyczną dla najmłodszych składa się z trzech płyt. Cena “Dziennika” z CD wynosi 5,99 zł. Za działania reklamowe wykorzystujące wybrane stacje telewizyjne i radiowe odpowiadają MediaCom Warszawa (media) i Team One (kreacja). (KP)