Kraj

Kia wykorzystuje motyw 7-letniej gwarancji w reklamach Sportage

"7 lat podróży, 7 lat spokoju, 7 lat gwarancji. Jedyna taka cena" - pod takim hasłem Kia Motors Polska prowadzi...

“7 lat podróży, 7 lat spokoju, 7 lat gwarancji. Jedyna taka cena” – pod takim hasłem Kia Motors Polska prowadzi kampanię launchową nowego modelu Kia Sportage, auta z segmentu SUV (Sport Utility Vehicles – sportowo-użytkowe). Na rynku pojawił się właśnie nowy model tego auta, lekko zmodyfikowany w stosunku do wersji obecnej już w Polsce od dwóch lat. Podstawowym wyróżnikiem Sportage jest 7-letnia gwarancja (pięć lat na całość oraz dodatkowo dwa lata na zespół napędowy). Jak twierdzi Grzegorz Leśniczek, szef marketingu Kia Motors Polska tak długi okres gwarancji wprowadzony po raz pierwszy dla modelu Kia Ceed przełożył się na wzrost sprzedaży. Dodatkowo nowy Sportage ma bogatszą ofertę wyposażenia dodatkowego. Jest produkowany w fabryce Kia na Słowacji.

Launchowa kampania Kia Sportage przygotowana przez agencję Paralotna i dom mediowy Media Direction OMD obejmuje stacje telewizyjne, magazyny motoryzacyjne i biznesowe, internet oraz stacje radiowe. Potrwa do końca listopada br.

Kia Sportage dostępna jest w cenie od 69,9 tys. zł. Jej grupą docelową są mieszkańcy większych miast, z dochodami powyżej średniej krajowej, także biznesmeni. W segmencie SUV Kia konkuruje z Hondą, Toyotą i Suzuki. Celem marketera jest znalezienie się w pierwszej trójce w kategorii SUV pod względem wielkości sprzedaży w tej kategorii w Polsce. (BG)