Kraj

GE Money Bank i Ryanair wprowadzają kartę co-brandową

GE Money Bank oraz tanie linie lotnicze Ryanair wprowadziły co-brandową kartę kredytową. Jest to pierwsza na polskim rynku karta skierowana...

GE Money Bank oraz tanie linie lotnicze Ryanair wprowadziły co-brandową kartę kredytową. Jest to pierwsza na polskim rynku karta skierowana do klientów niskobudżetowych linii lotniczych. Klienci korzystający z karty kredytowej Ryanair już w pierwszym roku mogą otrzymać łącznie pięć biletów w ramach programu punktowego “Bonusowe Podróże” na ponad 560 trasach obsługiwanych przez Ryanair. Zaletą programu punktowego są proste zasady zbierania punktów – każda wydana z kartą złotówka zamienia się na jeden punkt. Bardzo atrakcyjne są również progi, za które można otrzymać bonusowe bilety – pierwszy bonusowy bilet powitalny można otrzymać już w ciągu pierwszych 90 dni od zawarcia umowy, za uzbierane 700 punktów, a więc za transakcje opiewające na 700 złotych. Potem w każdym roku możliwe jest otrzymanie do czterech biletów dodatkowych – w każdym półrocznym okresie promocyjnym za uzbieranie 3500 punktów klient otrzyma jeden lub dwa bonusowe bilety za 6500 punktów. Wydanie karty jest bezpłatne. Limit przyznawany jest indywidualnie w zależności od potrzeb i zdolności kredytowej klienta, maksymalnie 20 tys. zł. Oprocentowanie transakcji bezgotówkowych wynosi 19,8 proc., przy czym okres bezodsetkowy za zakupy opłacone kartą to nawet 54 dni. Karta wydawana w systemie płatniczym Visa ma pełną funkcjonalność karty kredytowej. Można przy jej pomocy płacić za towary i usługi w 22 milionach punktów oznaczonych logo Visa oraz w internecie, a także wypłacać gotówkę w ponad 73 tysiącach bankomatów na całym świecie. Podobna karta funkcjonuje już w Wielkiej Brytanii, a wkrótce zostanie wprowadzona także w Szwecji. Karta będzie promowana przez GE Money bank w styczniu 2008 r. w internecie. Bank jeszcze nie wybrał agencji, która przygotuje projekt. W tej sprawie ma dopiero prowadzić przetarg. Jego szczegóły nie są jednak znane. (MKS)