Kraj

"Twój bank na dłużej" - riposta "małego" BPH na komunikację Pekao

Bank Pekao SA prowadzi obecnie największą w swojej historii kampanię informującą o przejęciu większości oddziałów i klientów byłego BPH (patrz...

Bank Pekao SA prowadzi obecnie największą w swojej historii kampanię informującą o przejęciu większości oddziałów i klientów byłego BPH (patrz DS “MMP” z 4 grudnia br.). BPH szybko odpowiada na to poprzez komunikację pod hasłem “Twój bank na dłużej”. Barbara Szołomicka, dyrektor departamentu marketingu BPH, podkreśla, że tę kampanię wizerunkowo-produktową BPH rozpoczął 1 grudnia. Przygotowały ją agencja Just i dom mediowy MediaCom Warszawa. Kampania wspiera konto osobiste Sezam Max (bezpłatne korzystanie ze wszystkich bankomatów w kraju) oraz pożyczki gotówkowe (“Pożyczka od ręki”). Elementem tej akcji jest też uruchomiony specjalny serwis internetowy www.banknadluzej.pl.

Wraz z przejęciem wydzielonej części BPH do marketingu Pekao SA przeszło czterech menedżerów z BPH (piszemy o nich również w dzisiejszym DS “MMP”). Obecnie departament marketingu BPH liczy pięć osób i jak twierdzi Szołomicka, bank wstrzyma się z ewentualną rekrutacją do czasu połączenia z GE Money Bankiem (GE kupiło od UniCredit pozostałą część BPH, tzw. małe BPH) i ustalenia zasad i zakresu połączenia ich struktur operacyjnych. (MB)