Inteligo Financial Services (IFS), właściciel kont Inteligo należący do PKO BP, powiększa dział marketingu. Michał Jabłoński został kierownikiem ds. komunikacji marketingowej. Ostatnio pracował w biurze komunikacji korporacyjnej i marketingu PZU SA, a wcześniej przez ok. czterech lat w Telekomunikacji Polskiej SA, w pionie komunikacji korporacyjnej oraz sponsoringu sportowego. Nową osobą w marketingu Inteligo jest też Monika Kowalska, brand manager, która ostatnio pracowała w Telekomunikacji Polskiej w pionie komunikacji korporacyjnej, gdzie odpowiadała za planowanie i zakup mediów oraz koordynację kampanii ATL, a wcześniej była brand managerem w TVN (odpowiadała za kanały tematyczne).
Wczoraj informowaliśmy w DS “MMP”, że nowym dyr. marketingu w IFS została Monika Nowaczewska, poprzednio dyr. marketingu “Gazety Prawnej”. IFS prowadzi rekrutację na kolejne stanowiska w departamencie marketingu.
Jednocześnie Inteligo zdecydowało się na pierwszą od półtora roku kampanię reklamową konta i produktów oferowanych w jego ramach. Hasło tych działań to “Jesteś inteligo?”. Kampania potrwa dwa tygodnie i będzie przeprowadzona w witrynach takich jak: Gazeta.pl, TVN24.pl, Polki.pl, Radiopin.pl, Salon24.pl, Wirtualnemedia.pl, Antyradio.pl, Gildia.pl, Dziennik.pl, Newsweek.pl, Parkiet.com. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, zakupem mediów zajęła się agencja ARBOmedia. Kluczowym przekazem kampanii jest wygoda korzystania z internetowego konta, zakupów produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych online. (MB)