Kraj

Inteligo powiększa dział marketingu; po długiej nieobecności wraca z komunikacją marki

Inteligo Financial Services (IFS), właściciel kont Inteligo należący do PKO BP, powiększa dział marketingu. Michał Jabłoński został kierownikiem ds. komunikacji...

Inteligo Financial Services (IFS), właściciel kont Inteligo należący do PKO BP, powiększa dział marketingu. Michał Jabłoński został kierownikiem ds. komunikacji marketingowej. Ostatnio pracował w biurze komunikacji korporacyjnej i marketingu PZU SA, a wcześniej przez ok. czterech lat w Telekomunikacji Polskiej SA, w pionie komunikacji korporacyjnej oraz sponsoringu sportowego. Nową osobą w marketingu Inteligo jest też Monika Kowalska, brand manager, która ostatnio pracowała w Telekomunikacji Polskiej w pionie komunikacji korporacyjnej, gdzie odpowiadała za planowanie i zakup mediów oraz koordynację kampanii ATL, a wcześniej była brand managerem w TVN (odpowiadała za kanały tematyczne).

Wczoraj informowaliśmy w DS “MMP”, że nowym dyr. marketingu w IFS została Monika Nowaczewska, poprzednio dyr. marketingu “Gazety Prawnej”. IFS prowadzi rekrutację na kolejne stanowiska w departamencie marketingu.

Jednocześnie Inteligo zdecydowało się na pierwszą od półtora roku kampanię reklamową konta i produktów oferowanych w jego ramach. Hasło tych działań to “Jesteś inteligo?”. Kampania potrwa dwa tygodnie i będzie przeprowadzona w witrynach takich jak: Gazeta.pl, TVN24.pl, Polki.pl, Radiopin.pl, Salon24.pl, Wirtualnemedia.pl, Antyradio.pl, Gildia.pl, Dziennik.pl, Newsweek.pl, Parkiet.com. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, zakupem mediów zajęła się agencja ARBOmedia. Kluczowym przekazem kampanii jest wygoda korzystania z internetowego konta, zakupów produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych online. (MB)