Kraj

Dr.Oetker przejmuje markę Schwartau

Od nowego roku Dr.Oetker Polska przejmie pieczę nad działaniami marketingowymi marki Schwartau (produkty dekoracyjne do ciast i deserów), którymi do...

Od nowego roku Dr.Oetker Polska przejmie pieczę nad działaniami marketingowymi marki Schwartau (produkty dekoracyjne do ciast i deserów), którymi do tej pory zajmowała się firma Hero Polska. Ma to związek z transakcją firmy Dr.Oetker i szwajcarskiej firmy Hero oraz przejęciem marki, jej sprzedaży i produkcji na rynku polskim, czeskim, słowackim i węgierskim.

Zarządzaniem marką Schwartau zajmie się w Polsce Piotr Bobrycki, dyr. marketingu Dr.Oetker Polska. Nie przewiduje on wyboru agencji reklamowej i domu mediowego dla przejmowanej marki. – Do tej pory Schwartau praktycznie nie udzielał się mediowo. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, skorzystamy z usług agencji GPD i domu mediowego Media Direction OMD obsługujących budżet Dr.Oetkera – powiedział Piotr Bobrycki.

Dekoracje do ciast i deserów Schwartau (polewy do ciast, sosy do deserów i lodów, posypki dekoracyjne) uzupełnią dotychczasowe portfolio Dr.Oetkera. Firma Hero skoncentruje swoją działalność na kategoriach: żywność dla dzieci, przetwory owocowe i musli. (MKS)