Kraj

Panasonic tworzy społeczność miłośników fotografii

Panasonic Polska uruchomił serwis społecznościowy www.lumisfera.pl, który skupia miłośników fotografii. Serwis wspiera kampania reklamowa w internecie, m.in. w portalach: WP.pl,...

Panasonic Polska uruchomił serwis społecznościowy www.lumisfera.pl, który skupia miłośników fotografii. Serwis wspiera kampania reklamowa w internecie, m.in. w portalach: WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, Ceneo.pl, która potrwa do końca grudnia. Za kreację serwisu oraz kampanii odpowiedzialna była agencja interaktywna Artegence, wyłoniona w przetargu. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Lumisfera.pl ma być według założeń marketera wirtualnym miejscem spotkań wszystkich miłośników fotografii, dzięki któremu możliwe będzie założenie własnej galerii zdjęć, które następnie będą ocenianie przez innych członków społeczności. Elementem wpływającym na atrakcyjność serwisu będą regularnie ogłaszane tam konkursy, w których uczestnicy będą mogli wygrać m.in. aparaty Panasonic Lumix. (GHM)