Kraj

Liberty Group nie wyklucza akwizycji agencji PR lub wejścia na rynek konsultingu

Agencja PR Liberty Group, która ostatnio zadebiutowała na rynku New Connect, nie wyklucza akwizycji firm public relations. Obecnie spółka działa...

Agencja PR Liberty Group, która ostatnio zadebiutowała na rynku New Connect, nie wyklucza akwizycji firm public relations. Obecnie spółka działa głównie w dwóch obszarach investor relations i PR produktowego. – Nie wykluczamy zainteresowania agencjami specjalistycznymi, zajmującymi się np. rynkiem medycznym czy programami społecznymi – mówi Robert Niczewski, prezes Liberty Group. Celem akwizycji mogłyby być spółki o przychodach 1,5-3 mln zł. Drugi możliwy kierunek rozwoju Liberty to wejście na rynek konsultingu strategicznego, związanego zarówno z doradztwem biznesowym, np. IPO, jak i komunikacją marketingową. Na tym polu także niewykluczone są akwizycje lub alianse.

Ostateczna strategia Liberty Group ma być przedstawiona do połowy 2008 r. W tym roku spółka prognozuje osiągnięcie 2,6 mln zł przychodów. (TW)