Kraj

Clear Channel wprowadza narzędzie do precyzyjnego planowania outdooru

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła nowe narzędzie informatyczne pozwalające zaplanować kampanię outdoorową dla precyzyjnie określonej grupy docelowej. System...

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła nowe narzędzie informatyczne pozwalające zaplanować kampanię outdoorową dla precyzyjnie określonej grupy docelowej. System Segmentacji Topograficznej (SST) to tzw. system planowania behawioralnego, który pozwala określić nośniki o największej penetracji grupy celowej zlokalizowane w miejscach, gdzie grupa koncentruje swoją aktywność (tzw. POI – Point of Interest). Baza tych punktów obejmuje ponad 85 tys. obiektów.

Dzięki SST Clear Channel Poland stworzył w obrębie citylightów dwie nowe sieci dedykowane. City Dinks skierowana jest do młodych, niezależnych finansowo mieszkańców wielkich miast, zaś City Shopping do osób odpowiedzialnych za zakupy.

Nowy system planowania reklamy zewnętrznej wsparty jest kampanią promującą skierowaną do klientów bezpośrednich, agencji reklamowych i domów mediowych. Opracowała ją agencja G&G Brand Consulting.

Komunikację pod hasłem “SST – Twój mediowy GPS” oparto na mailingu i e-mailingu do wyselekcjonowanej grupy. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym nagrodami są odbiorniki GPS. (BG)