Przetargi

Axa potwierdza wybór agencji reklamowej TBWA

Grupa finansowa Axa oficjalnie potwierdziła, że zwycięzcą prowadzonego od października br. przetargu została agencja TBWA i z nią będzie współpracować...

Grupa finansowa Axa oficjalnie potwierdziła, że zwycięzcą prowadzonego od października br. przetargu została agencja TBWA i z nią będzie współpracować w przyszłym roku w zakresie kompleksowej obsługi strategicznej i kreatywnej (o rozstrzygnięciu informowaliśmy nieoficjalnie w DS “MMP” z 26 listopada br.). TBWA przejmie ten biznes od Saatchi & Saatchi, z którą Axa dotychczas współpracowała. Poza tymi dwiema agencjami w przetargu brały też udział agencje DDB Warszawa i Koledzy.

Planowaniem i zakupem dla spółek Axa zajmuje się Media Direction OMD. Grupę Axa w Polsce tworzą cztery spółki: Axa Towarzystwo Ubezpieczeń, Axa Życie Towarzystwo Ubezpieczeń, Axa PTE (w połowie ub.r. francuska Axa kupiła od szwajcarskiej grupy finansowej Credit Suisse towarzystwo ubezpieczeniowe Winterthur za 12,3 mld franków i w marcu br. przeprowadziła jego rebranding), a także polski oddział Avanssur działający pod marką Axa Ubezpieczenia (ubezpieczenia komunikacyjne w systemie direct). (MB)