Kraj

NOWA MAKIETA, INNE LOGO, ATRAKCJE W "VOTRE BEAUTE"

"Votre Beaute" (Wydawnictwo Prasowe "Twój Styl"), magazyn o urodzie, od numeru marcowego zmienia makietę. Wprowadzi nową czcionkę, nowe liternictwo dla...

“Votre Beaute” (Wydawnictwo Prasowe “Twój Styl”), magazyn o urodzie, od numeru marcowego zmienia makietę. Wprowadzi nową czcionkę, nowe liternictwo dla tytułów, inną interlinię. Wkrótce też zobaczymy nowe logo magazynu. Będzie mniejsze, pisane w jednej linii, a nie jak dotychczas Đ w dwóch. Zmiany są wprowadzane na życzenie czytelniczek, wśród których przeprowadzono badanie. Innowacje są zgodne ze standardami francuskimi, a więc także z pierwowzorem polskiego “Votre Beaute”. Numer lutowy pisma ukazał się w zwiększonym nakładzie 100 tys. egzemplarzy (zwykle jest to 70 tys.). Dołączono do niego kosmetyczkę sponsorowaną przez Oriflame. Od numeru lutowego zaczął się “taneczny” cykl “Votre Beaute”. W sześciu tegorocznych numerach ukażą się lekcje nauki tańców latynoamerykańskich. Ilustrują je zdjęcia pary Justyna Steczkowska Witold Lew-Starowicz oraz rysunki kroków tanecznych. Magazyn przygotował też kartonowe szablony stóp, co ma ułatwiać naukę. “Tanecznym krokiem do dobrej formy” jest pierwszym tak dużym, interaktywnym cyklem “Votre Beaute”. Jego uwieńczeniem ma być “wielki finał”. Przychody reklamowe miesięcznika w 2000 r. wyniosły nieco ponad 3 mln zł brutto. Najlepszymi miesiącami w ub.r. pod względem reklamowym dla “Votre Beaute” były: maj ponad 340 tys. zł brutto, oraz czerwiec 364,5 tys. zł brutto (Expert Monitor). (KP)