M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Według widzów reklamy GHD obrażają uczucia religijne

Serwis Dzienny | 13 grudnia 2007, 06:45

The Advertising Standards Authority analizuje spot telewizyjny firmy GHD (zajmuje się produkcją i sprzedażą akcesoriów do układania włosów) po otrzymaniu...

The Advertising Standards Authority analizuje spot telewizyjny firmy GHD (zajmuje się produkcją i sprzedażą akcesoriów do układania włosów) po otrzymaniu 16 skarg, w których zarzuca się reklamie, że obraża uczucia religijne chrześcijan. Spot pokazuje kobiety w sypialniach modlące się w różnych językach, a hasła reklamowe nawiązują do modlitwy "Ojcze nasz". GHD jest obsługiwana przez TBWA Manchester. W październiku br. ASA nie podtrzymała skarg na reklamę produktu do prostowania włosów firmy GHD nawiązującą do motywów ukrzyżowania. ASA stoi na stanowisku, że nie ma nic złego w "żartowaniu" z grup religijnych, jeżeli reklama nie kpi z dogmatów. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , ,