Kraj

Barbara Puczyłowska strategiem Lowe GGK; zmiany w kreacji

Barbara Puczyłowska obejmie stanowisko senior strategic plannera w agencji reklamowej Lowe GGK. Funkcję zacznie pełnić od początku stycznia 2008 r....

Barbara Puczyłowska obejmie stanowisko senior strategic plannera w agencji reklamowej Lowe GGK. Funkcję zacznie pełnić od początku stycznia 2008 r. Przez ostatnie dziewięć lat pracowała w dziale strategii DDB Warszawa. Według Jędrzeja Oleszkiewicza, managing directora Lowe GGK, niewykluczone, że w przyszłości Puczyłowska będzie odpowiadać za cały dział strategii agencji, którą obecnie kieruje Wolfgang Eigner, regional strategic director sieci Lowe. Obecnie zespół strategii Lowe GGK liczy trzy osoby. W najbliższym czasie ma zostać kolejny strategic planner.

W strukturach agencyjnych miały miejsce również wewnętrzne awanse. W dziale kreacji, kierowanym przez Kingę Grzelewską, dyrektora kreatywnego, która podobnie jak Oleszkiewicz pełni również funkcję managing directora, pracuje obecnie 15 osób. Marcin Nowak został deputy creative directorem, a Anna Nałęcka, pełni obecnie funkcję head of design. Nowymi art directorami zostali Maciej Trybek i Jennifer Osborne. W dziale obsługi klienta Joanna Woźniak została account executive. (AMS)