Kraj

Anna Gołębicka kandydatem na szefa marketingu CenterNetu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Anna Gołębicka, obecnie szefowa sekcji rozwoju produktów w biurze reklamy TVN, jest jednym z dwójki kandydatów...

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Anna Gołębicka, obecnie szefowa sekcji rozwoju produktów w biurze reklamy TVN, jest jednym z dwójki kandydatów na nowego dyrektora marketingu spółki CenterNet, piątego operatora komórkowego (należącego do NFI Midas). Wcześniej Gołębicka była menedżerem zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24 i kanałów tematycznych TVN. Do TVN przyszła w maju 2006 r. z agencji agencji reklamowej Martis, gdzie przez dwa lata była dyrektorem strategicznym. Sama zainteresowana nie potwierdziła tych informacji. Spółka CenterNet informuje, że proces rekrutacji szefa marketingu trwa. Podobno drugim z kandydatów jest szef marketingu jednej z instytucji finansowych. Niemniej jednak, jak się dowiedzieliśmy, Gołębicka w ostatnich dniach prowadziła już w CenterNecie spotkania z pracownikami działu marketingu. Poprzedni dyr. marketingu CenterNetu Marcin Ledworowski parę tygodni temu złożył rezygnację. CenterNet zaprosił pięć agencji reklamowych, zarówno lokalnych, jak i sieciowych, do przetargu fullservice’owego, a do sześciu domów mediowych wysłał briefy przetargowe dotyczące planowania i zakupu mediów. (MB)