Przetargi

Reckitt Benckiser szuka agencji reklamowej do obsługi promocji marki Veet

Firma Reckitt Benckiser Polska prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych i firm marketing services dotyczący obsługi działań promocyjnych marki Veet (produkty...

Firma Reckitt Benckiser Polska prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych i firm marketing services dotyczący obsługi działań promocyjnych marki Veet (produkty do depilacji), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Celem przetargu jest wybór firmy, która zajmie się przygotowaniem i wdrożeniem mechanizmu promocyjnego. Marketer przeznaczył na ten cel budżet w wysokości 250 tys. zł.

Liczba i nazwy zaproszonych agencji nie zostały ujawnione. Promocja według założeń wstępnego briefu ma nie tylko realizować cele sprzedażowe, ale również budować wizerunek marki. Ma być również wspierana w mediach. W 2007 r. za projekt promocyjny odpowiadała firma TLC Marketing. Za projekty ATL odpowiada agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Zenithmedia. (JP)