Kraj

Rafał Kołodziej po 9 latach w branży marketingowej prowadzi serwis ze sztuką

Rafał Kołodziej, do niedawna dyr. zarządzający firmy strategicznej Connect, a wcześniej strateg w Tequila Polska, zajmie się sprzedażą dzieł sztuki....

Rafał Kołodziej, do niedawna dyr. zarządzający firmy strategicznej Connect, a wcześniej strateg w Tequila Polska, zajmie się sprzedażą dzieł sztuki. Przedsięwzięcie nazywa się Pickart.pl.

Jest to serwis internetowy, który umożliwia zakup reprodukcji dzieł sztuki, ale z gwarancją, że powstanie nie więcej niż 100 kopii obrazu. Reprodukcje są drukowane na wysokiej jakości płótnie obrazowym, oprawiane w ramy i wysyłane do klienta. Cena tak reprodukowanego dzieła sztuki jest ok. 10 razy niższa niż w galerii, a podobieństwo do obrazu perfekcyjne. W ofercie Pickart.pl dominują prace młodych polskich artystów.

– Pomysł wziął się z obserwacji. Buduje się mnóstwo domów i mieszkań i każdy staje przed pytaniem, co powiesić na ścianach. Do wyboru jest albo masówka z Ikei, albo bardzo drogie galerie – mówi Rafał Kołodziej. Dodaje, że wcześniej nie zajmował się sztuką i swój projekt traktuje przede wszystkim biznesowo.

Rafał Kołodziej przez 9 lat był związany z branżą marketingową. Z firmą Connect, należącą do TBWA Group Poland rozstał się w październiku br. (TW)