Kraj

Niekonwencjonalna kampania N

Dom mediowy Starcom przygotował kampanię sprzedażową pakietu usług telewizji nowej generacji N. Działania w centrach handlowych całej Polski wykorzystują narzędzia...

Dom mediowy Starcom przygotował kampanię sprzedażową pakietu usług telewizji nowej generacji N. Działania w centrach handlowych całej Polski wykorzystują narzędzia ambient mediów i guerilla marketingu.

W akcji bierze udział 350 specjalnie przeszkolonych hostess, promotorów i animatorów. Na terenie ponad 100 centrów handlowych będzie można spotkać hostessy przebrane za pilota do nboksa oraz skonsultować się z promotorami w punktach sprzedaży telewizji nowej generacji N. Dodatkowo umieszczono pudełka będące atrapami prezentów świątecznych i naklejki na podłogach.

Celem akcji jest przyciągniecie klientów do salonów firmowych telewizji nowej generacji N i zainteresowanie ofertą.

Na ostatni weekend przedświąteczny została zaplanowana forma aktywności marketingu partyzanckiego, która jednak utrzymywana jest w ścisłej tajemnicy.

Wartość budżetu akcji zaplanowanej na okres trzech przedświątecznych weekendów nie została ujawniona. W tym samym czasie prowadzone są również działania reklamowe w telewizji, prasie, radiu, internecie i kinach. Działania zostały opracowane i przygotowane przez dom mediowy Starcom oraz Grupę Białko. (DD)