Przetargi

Sześć firm chętnych do opracowania strategii promocji marki Poznań

Sześć ofert wpłynęło w rozpisanym przez Urząd Miasta Poznania przetargu na opracowanie koncepcji strategii promocji marki Poznań na lata 2008-2012...

Sześć ofert wpłynęło w rozpisanym przez Urząd Miasta Poznania przetargu na opracowanie koncepcji strategii promocji marki Poznań na lata 2008-2012 ze szczególnym uwzględnieniem organizacji Euro 2012 (patrz DS “MMP” z 29 listopada br.). Ich nazw nie ujawniono.

Jak informuje Anna Szpytko z Biura Kształtowania Relacji Społecznych poznańskiego magistratu, obecnie prowadzona jest ocena złożonych o dopuszczenie do konkursu wniosków. Wybrane spośród ubiegających się o udział w konkursie podmioty w styczniu 2008 r. przedstawią oferty zawierające m.in. koncepcję strategii marki Poznań. Rozstrzygnięcie konkursu zaplanowano na wiosnę przyszłego roku. (BG)