Kraj

Karol Okrasa wystąpi w reklamach marki proszku do prania Ariel

Wizerunek Karola Okrasy, znanego kucharza i szefa kuchni, zostanie wykorzystany w reklamach proszku do prania marki Ariel M-Zim5 z portfolio...

Wizerunek Karola Okrasy, znanego kucharza i szefa kuchni, zostanie wykorzystany w reklamach proszku do prania marki Ariel M-Zim5 z portfolio Procter & Gamble. Wystąpi w najnowszej kampanii reklamowej produktu obejmującej m.in. stacje telewizyjne. Jak mówi Leszek Sutuła, brand manager Ariela w P&G, Okrasa został wybrany dlatego, że jego osobowość pasuje do wizerunku Ariela. – Karol Okrasa jest wymagającym profesjonalistą, ekspertem w swojej dziedzinie, oczekującym perfekcyjnych rezultatów. Takim samym ekspertem w dziedzinie prania jest Ariel – marka dla osób wymagających, ceniących sobie najlepszą jakość i perfekcyjne rezultaty prania. Takie połączenie umożliwia nam zbudowanie spójnej i wiarygodnej komunikacji Ariela jako marki dla najbardziej wymagających polecanej przez profesjonalistę Karola Okrasę – mówi Sutuła. Nie zdradza jednak, na jak długo P&G zawarł umowę z Karolem Okrasą i czy jego wizerunek będzie regularnie wykorzystywany w reklamach Ariela, tak jak ma to miejsce w przypadku innej marki P&G – proszku Vizir i znanego dziennikarza Zygmunta Chajzera.

Celem aktualnej kampanii reklamowej Ariela jest wzmocnienie wizerunku i wiarygodności komunikacji Ariela jako produktu najwyższej klasy, mającego zapewnić nieskazitelne rezultaty i zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających osób. P&G nie ujawnia informacji na temat czasu trwania kampanii ani rodzaju mediów, w jakich będzie ona prowadzona. Wiadomo jedynie, że marketer będzie intensywnie wspierał produkt także w innych niż telewizja mediach, ze szczególnym naciskiem na konsumentki z dużych miast.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa. (BG)