Kraj

Ogilvy Group Poland przekształca dom produkcyjny w agencję reklamową

Ogilvy Group Poland podjęło decyzję o zmianie dotychczasowego profilu działalności domu produkcyjnego Design Direct. Zmiany dotyczą zarówno poszerzenia zakresu oferowanych...

Ogilvy Group Poland podjęło decyzję o zmianie dotychczasowego profilu działalności domu produkcyjnego Design Direct. Zmiany dotyczą zarówno poszerzenia zakresu oferowanych usług marketingowych, jak i brandingu spółki. Nowa spółka o nazwie RedWorks (ma charakter sieciowy w ramach Ogilvy Worldwide) pozycjonowana jest jako firma komunikacyjna, która łączy funkcje agencji reklamowej i domu produkcyjnego. Zakres usług nowej firmy obejmuje wszystkie działania realizowane w ramach komunikacji 360 stopni, tj.: przygotowanie, egzekucję kreatywną i produkcję reklam oraz pełny zakres działań BTL.

Dyrektorem zarządzającym RedWorks jest Anna Lewczuk, dotychczasowa szefowa Design Direct. Obecnie zespół firmy liczy ok. 30 osób, w jego skład wchodzą producenci i realizatorzy – zarówno broadcastowi, jak i printowi – którzy dotychczas pracowali w domu produkcyjnym Design Direct.

RedWorks pracuje dla agencji należących do Ogilvy Group Poland oraz innych agencji Ogilvy w regionie Europy Środkowej, dla których stanowi rodzaj hubu produkcyjnego (prowadzone są także przygotowywania do realizacji projektów dla rynków zachodnich). Obecnie RedWorks bierze udział w przetargu reklamowym dotyczącym obsługi budżetu Pekao SA. (JP)