Ericsson w Szwecji zdecydował o sprzedaży swoich telefonów komórkowych firmie Flextronics International z Singapuru. Zyski dywizji telefonów komórkowych za czwarty...
Ericsson w Szwecji zdecydował o sprzedaży swoich telefonów komórkowych firmie Flextronics International z Singapuru. Zyski dywizji telefonów komórkowych za czwarty kwartał ub.r. były niższe o 63 proc. w porównaniu z 1999 r. Po sprzedaży 4,2 tys. pracowników będzie przeniesionych do Flextronics, około 700 straci pracę. Natomiast w Nowym Jorku Ericsson rozstrzygnął przetarg na swój globalny budżet o wartości 100 mln dol. Zwycięzcą okazała się agencja Bartle Bogle Hegarty, a do przetargu zaproszono również Abbot Mead & Vickers BBDO z Londynu, TBWA z Londynu i Nowego Jorku oraz Young & Rubicam z Nowego Jorku i Londynu. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się nadal The Media Edge.
Czytaj więcej na temat: The Media Edge, Bartle Bogle Hegarty, Young & Rubicam, Ericsson, Flextronics International