Kraj

Papaya Group będzie wspierać inicjatywy offroadowe

Papaya Group nawiązała współpracę z wydawcą miesięcznika "Off-Road PL Magazyn 4x4". Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii PR informującej...

Papaya Group nawiązała współpracę z wydawcą miesięcznika “Off-Road PL Magazyn 4×4”. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii PR informującej o zmianach w tytule, relacje z mediami, opracowanie strategii repozycjonowania tytułu, a także działania medialne związane z Pucharem Polski Off-Road PL. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

“Off-Road PL Magazyn 4×4” to jedyny w Polsce miesięcznik zajmujący się tematyką offroadową (samochody terenowe, SUV-y, quady). Magazyn jest obecny na rynku od 1999 roku, ukazuje się w nakładzie 25 tys. egz. “Off-Road PL” jest dostępny na terenie całego kraju w sieciach: Kolporter, Ruch, Inmedio, Garmond, Empik, oraz na stacjach paliw: Orlen, BP, Jet. Wydawca magazynu jest również organizatorem Pucharu Polski Off-Road PL – najstarszej imprezy sportowo-przeprawowej w Polsce. (DD)