Kraj

OFBOR przystąpił do Federacji Związków Komunikacji Marketingowej

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) została nowym członkiem powstałej w czerwcu br. Federacji Związków Komunikacji Marketingowej (FZKM). Na...

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) została nowym członkiem powstałej w czerwcu br. Federacji Związków Komunikacji Marketingowej (FZKM). Na nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu przedstawiciele organizacji, które założyły federację: Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, Związku Firm Public Relations i Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, przegłosowali przyjęcie OFBOR w poczet członków organizacji.

OFBOR skupia instytuty badawcze, a jej celem jest kontrola przestrzegania norm etycznych oraz metodologicznych w badaniach opinii i rynku. Do grona członków OFBOR należy obecnie 21 agencji badawczych w Polsce.

FZKM jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych “Lewiatan”. (KC)