Przetargi

Hellena szuka firmy strategicznej i designerskiej

Firma Hellena, producent oranżady i napojów niegazowanych, należąca obecnie do Jutrzenki SA, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji odpowiedzialnej...

Firma Hellena, producent oranżady i napojów niegazowanych, należąca obecnie do Jutrzenki SA, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji odpowiedzialnej za stworzenie nowych opakowań produktów. Na tym etapie nie są znane liczba i nazwy agencji w nim startujących, a przetarg według Andrzeja Izraelskiego, dyr. rozwoju Jutrzenki, jest w bardzo wstępnej fazie. Równocześnie trwają przygotowania do przeprowadzenia przetargu strategicznego, ale również w tym przypadku według Izraelskiego przetarg dopiero wystartował i jego szczegóły nie są znane.

Przypomnijmy, że przez kilka ostatnich lat Hellena nie była aktywna w zakresie inwestycji w komunikację marketingową. Dopiero w grudniu ub.r. marketer rozpoczął kilkumiesięczne działania reklamowe polegające na sponsoringu programów i seriali w TVN i Polsacie. Poprzednie działania reklamowe Hellena prowadziła w 2003 r. (ich autorem była agencja Demo Effective Launching). Marketer współpracuje obecnie z domem mediowym Universal McCann. Nie wiadomo jednak, której agencji reklamowej powierzy budżet kreatywny. (AMS)